بنیاد حقوقی

تازه‌های نشر، نکاتی از کتاب‌های اساتید حقوق، اخبار حقوقی، آراء وحدت رویه، نظریات مشورتی، تازه‌های قوانین

بنیاد حقوقی

تازه‌های نشر، نکاتی از کتاب‌های اساتید حقوق، اخبار حقوقی، آراء وحدت رویه، نظریات مشورتی، تازه‌های قوانین

«حقوق کیفری: مفاهیم اساسی»

•مؤلف: جاناتان هررینگ

• مترجمین: دکتر کیومرث کلانتری، رامین نیکخو، مرتضی جلیل‌زاده

• چاپ اوّل: تابستان ۱۳۹۶

• صفحات: ۱۷۶

• قیمت:۱۳.۰۰۰ تومان

• درباره کتاب:

کتاب «حقوق کیفری: مفاهیم اساسی» امکان مروری مقدماتی بر موضوعات اصلی حقوق کیفری انگلستان را برای خوانندگان فراهم می‌کند. این کتاب اطلاعات ضروری درباره حقوق کیفری ارائه کرده و انواع مختلف جرائم کیفری، از «قتل» و «حمله و یورش» تا «کلاهبرداری» و «تبانی» را مورد بررسی قرار داده است. همچنین در این کتاب موارد ذیل به‌دقت موردتوجه قرارگرفته است:

ـ مسائل نظری در خصوص حقوق کیفری.

ـ مسائل اخلاقی گسترده که در تعریف جرم به وجود می‌آید.

هر فصل از این کتاب شامل منابع مفیدی از پرونده‌های مهم و قوانین اصلی است. این کتاب برای هرکس که قصد گذراندن یک دوره حقوق کیفری را داشته باشد یا علاقه‌مند باشد با حقوق کیفری انگلستان آشنا شود، ایده آل است.

جاناتان هررینگ عضو حقوقدان کالج اکستر در دانشگاه آکسفورد است. او نویسنده چندین کتاب معتبر درسی درزمینهٔ حقوق کیفری، حقوق پزشکی و حقوق خانواده است.

این کتاب برای کسانی که در جست‌وجوی درک مفاهیم اساسی در حقوق کیفری هستند نگارش یافته است. این امر می‌تواند برای کسانی که قصد گذراندن یک دوره حقوق کیفری را دارند یا علاقه به آشنایی با حقوق کیفری انگلستان دارند ایده آل باشد. بدون تردید ما ادعا نمی‌کنیم که این کتاب تمام آنچه را برای اخذ مدرک در رشته حقوق لازم است، ارائه کرده است؛ اما امیدواریم مفاهیم و موضوعات اصلی و موردنیاز را معرفی کرده باشیم. در این اثر نه‌تنها درصدد ارائه اطلاعاتی در خصوص حقوق کیفری بوده‌ایم، بلکه برای بررسی بحث‌های مرتبط با حقوق کیفری، طرز نگرشی به خوانندگان ارائه کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید حقوق کیفری اختصاص به یک روش ندارد، بلکه می‌تواند بسیار متفاوت به نظر برسد. با مطالعه این کتاب هرکس از خود خواهد پرسید که چرا علم حقوق اینچنین است و آیا بهبود خواهد یافت یا خیر؟ در هر فصل از این کتاب یک لیست مفصل از عناوین و قوانین مهم برای مطالعه بیشتر وجود دارد و درصورتی‌که فردی علاقه‌مند به مطالعه موضوع خاصی باشد، می‌تواند از آن استفاده کند.

به پیوست فایل صفحات ابتدایی این کتاب جهت آشنایی بیشتر تقدیم می‌‌گردد. (PDF)

T.me/Mizan_Legal_Foundation

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.