بنیاد حقوقی

تازه‌های نشر، نکاتی از کتاب‌های اساتید حقوق، اخبار حقوقی، آراء وحدت رویه، نظریات مشورتی، تازه‌های قوانین

بنیاد حقوقی

تازه‌های نشر، نکاتی از کتاب‌های اساتید حقوق، اخبار حقوقی، آراء وحدت رویه، نظریات مشورتی، تازه‌های قوانین

‍ جرم شناسان پیشرو

‍ جرم شناسان پیشرو

نگارش: دکتر ساناز الستی

تعداد صفحات: ۳۰۴

قیمت: ۵،۵۰۰ تومان

چاپ: بنیاد حقوقی میزان

•گزیده ای از مقدمه کتاب حاضر:

•جرم شناسی مطالعه اجتماعی-علمی جرم به عنوان پدیده ای فردی و اجتماعی می باشد. پژوهش های جرم شناسی شامل انواع جرایم و هم چنین علل و اثرات آن و مقررات و واکنش آن ها به جرایم می باشد. جرم شناسی مطالعه علمی رفتارها با توجه ویژه به جامعه شناسان و روان شناسان و قوانین می باشد. در سال ۱۸۸۵ استاد ایتالیایی حقوق، رافائل گاروفالو واژه جرم شناسی را برای نخستین بار برگزید. انسان شناسی فرانسوی پل تپینارد تقریبا در همان دوران واژه جرم شناسی را به کار برد.

•کتاب حاضر به جرم شناسان پیشرو می پردازد، جرم شناسانی که به نوعی در زمینه جرم شناسی، پیشبرد آن، مطرح نمودن نظریه ها و مکتب های جدید و ارائه پژوهش های نوین و موثر تاثیرگذار بوده اند. هدف از گردآوری نام این جرم شناسان و تدوین آن به صورت کتاب حاضر، لزوم آشنایی پژوهشگران، دانشجویان و حقوق دانان علاقه مند به عدالت کیفری با افرادی می باشد که به جرم شناسی روح و جان بخشیدند و موجبات تحول تدریجی آن را فراهم نموده و دامنه شناخت جرم شناسی را وسعت بخشیدند.

•در حقیقت این اثر ۳ هدف را دنبال می کند؛ نخست آشنا کردن پژوهشگران عدالت کیفری با مشاهیر رشته خود. دوم آشناکردن با نظریه ها و مکاتب جرم شناسی و تحقیقات عمده ای می باشد که در زمینه جرم شناسی صورت گرفته. سوم و هدف عمده از گردآوری این کتاب هدایت نمودن دانشجویان این رشته به ویژه در مقاطع بالاتر برای تسهیل در انجام تحقیق پژوهش های در انجام تحقیق و پژوهش های جرم شناسی می باشد.

صفحات نخست کتاب حاضر در قالب فایل pdf، به پیوست تقدیم می گردد.

•کانال رسمی بنیاد حقوقی میزان در تلگرام:

•شماره فروشگاه مرکزی جهت خرید:

02166467770

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.